Или онлайн присъствие v2.0. За v1.0 вижте тук.
ОК - харесал съм си още няколко неща на Dakine - ръкавици Defender и две тениски Rings - тази и тази. Намирам им дистрибуторът за България, намирам от неговия сайт магазините, в които мога да ги закупя и решавам все пак да дам още един шанс на SLS. Решавам да се обадя до магазина в ЦУМ, че ми е по-близо до офиса, и ако всичко е наред след обяда с колегите да отида да си закупя каквото от горния списък имат и да поразгледам какво друго може да ми хареса. Речено - сторено.
Звъня. Греда - абонатът не можело да бъде идентифициран. Ъъъъ… ОК, явно и бТк са напред с материала - по-завъртяно не можаха да го кажат. Пробвам пак - пак същото. Ама то звучи като нашия телефон да не е платен. Хм. А гледам, че колеги говорят - значи моя си е наред. Проблемът ще да е в SLS-кия. ОК, ще пробвам на другия телефон. Дано могат да ми дадат информация за наличностите в магазина им в ЦУМ.
За съжаление не мога да ви предам интонациите, които са важни, но все пак се получи следния диалог:
Звъня…
Т(я): Ало!
А(з леко смутен, щото очаквах някакво представяне все пак): Добър ден, това магазин SLS ли е?
Т: Да.
А: Искам да Ви попитам дали в момента предлагате стоки на Dakine за… и не можах да доизкажа “велосипедисти”, защото…
Т: Моля?!
А: Стоки на Dakine за…
Т: Не знам какво е това!
А: Извинете, приятен ден.
ОК - един магазин, от който със сигурност няма да си купя нищо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий